TS Bruntál, s.r.o. poptává drtič na kompástárnu ve specifikaci a podmínkách níže. Pokud Vás tato nabídka zaujala prosíme o kontakt, případně zaslání nabídky na info@tsbruntal.cz
Specifikace předmětu plnění:
Předmětem plnění je dodávka mobilního drtiče ve specifikaci a za podmínek dále uvedených.
Maximální hodnota předmětu plnění:
Zadavatel stanovil, že maximální hodnota předmětu plnění, tj. kompletní dodávky včetně veškerých nákladů, nepřesáhne 4 990 000,- Kč bez DPH.
Místo a doba dodání:
Místem dodání je sídlo zadavatele, případně provozovna zadavatele (zadavatel sdělí dodavateli před dodáním drtiče).
Zadavatel požaduje dodat drtič do 3 týdnů ode dne podpisu smlouvy.
Specifikace předmětu plnění a další požadavky zadavatele na předmět plnění:
- nový nebo použitý drtič (použitý drtič nesmí být ke dni dodání starší než 5 let a současně doba provozu ke dni dodání nesmí přesáhnout 900 motohodin)
- dvounápravový podvozek s brzdami, včetně ABS
- výkon motoru minimálně 200 kW
- palivová nádrž minimálně 280 l
- dálkové ovládání stroje
- kontinuální vtahování materiálu do drtícího prostoru stroje
- schopnost drtit následující materiály: palety, nábytek, stavební dřevo, dřevotřísky, papír, sláma, zelený odpad, kmeny
- hodinový výkon min 50 m3 materiálu
- výška vstupu do podávacího válce minimálně 430 mm
- poskytnutí záruční doby v délce minimálně 24 měsíců u nového stroje. U použitého stroje minimálně 6 měsíců.
- zajištění servisu drtiče a garanci náhradních dílů po dobu minimálně 60 měsíců
- doprava drtiče na adresu sídla zadavatele nebo jím určenou adresu
- předání dokladů k drtiči (technický průkaz, český návod k obsluze, servisní knížka, záruční listina apod.)
- montáž a zprovoznění pro plnou funkčnost drtiče
Zkušební provoz drtiče:
Zadavatel za účelem ověření funkčnosti a technických parametrů drtiče v provozu, požaduje, aby dodavatel umožnil zadavateli vyzkoušet dodávaný drtič po dobu maximálně 50 motohodin. Zadavatel za každou jím v rámci zkušebního provozu využitou motohodinu uhradí maximálně částku ve výši 5 000,- Kč bez DPH. V případě, že zadavatel předmětný drtič od dodavatele po provedení zkušebního provozu odebere, bude konečná cena předmětu plnění ponížena o částku uhrazenou zadavatelem dodavateli za počtem jím v rámci zkušebního provozu využitých motohodin.
Zadavatel výslovně účastníky upozorňuje, že v případě, kdy drtič dodávaný vybraným dodavatelem v rámci ověření splnění podmínek funkčnosti a technických parametrů nesplní požadavky zadavatele, bude zadavatel oprávněn příslušnou smlouvu neuzavřít, resp. od uzavřené smlouvy bez dalšího odstoupit. V tomto případě, bude drtič předán v místě dodání dodavateli k odvezení. Náklady na odvoz hradí dodavatel. Zadavatel dodavateli uhradí částku odpovídající násobku počtu motohodin a hodinové sazby za 1 motohodinu.
Výhrady zadavatele:
Zadavatele si vyhrazuje:
- změnit, doplnit či upřesnit podmínky výzvy, případně zrušit výběrové řízení bez udání důvodů,
- všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat žádného dodavatele,
- neuzavřít smlouvu s žádným dodavatelem,
- neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky,
- nevracet podané nabídky,
- jednat s dodavateli o předložených nabídkách za účelem získání výhodnější nabídky pro zadavatele,
- jednat o obsahu smlouvy na dodávku předmětu plnění.
Požadavky na zpracování nabídky:
Účastníci jsou ve své nabídce povinni uvést:
- cenu předmětu plnění bez DPH
- cenu jedné motohodiny bez DPH
- specifikaci nabízeného předmětu plnění, zejména veškeré technické údaje, ze kterých bude zřejmé, že účastníkem nabízený předmět plnění splňuje zadavatelem stanovené požadavky